woensdag 14 januari 2015

CAL 2014

Eindelijk is bij mij dan ook de CAL 2014 klaar. Ik was helemaal bij maar in september/oktober toch "afgehaakt".
Ik haakte de deken met het idee, in de winter lekker op de bank met onze kitten Lizzy. Maar Lizzy werd maar 5 maandjes en daarmee kwam de deken in een hoekje. Vrij snel hadden we een nieuwe kitten Lexie, ook een heerlijke poes en ik ben dan ook helemaal gek van haar. Ze ligt heel veel bij mij en jullie raden het al, op de deken :-)

En... sinds afgelopen zaterdag hebben we er nog een kitten bij van nu 6 maanden, Sia. Ook al zo een knuffel hahaha.....

Dus voor een week terug de resterende 6 weken en rand maar gehaakt en nu superblij met me lekkere warme deken. En de dames ook. ;-)

Lexie


Sia

Lexie en Sia aan het spelen

En nu???? Zit al weer genoeg te borrelen dus snel weer een nieuw projectje op de haaknaald zetten.

Liefs, Annette






Geen opmerkingen:

Een reactie posten