maandag 26 oktober 2015

Projectjes....

De laatste tijd heb ik niet veel geblogd maar ben wel degelijk lekker creatief bezig op verschillende vlakken. Hier wat laatste haakwerkjes:




Voor me dochter heb ik deze zomer dit leuke setje gehaakt met de Julia wol van de Zeeman. Voor mezelf heb ik met Julia wol een leuke poncho met mouwen en capuchon gehaakt.







Voor een paar weekjes terug heb ik wat "herfst" dingetjes gehaakt. Ik ben gek op Kalebassen etc. maar oranje is niet mijn kleur. Ik heb ze wel in groen en wit/zacht geel in huis maar vind deze ook erg leuk geworden.



Voor de witte stippen op het paddenstoeltje heb ik kraaltjes gebruikt.

En dan me winters tafereel.... nog niet helemaal wat me kerstspullen ontbreken er nog op, maar wat vind ik hem gaaf. 


Leuk hé zo'n grote houten slee in de vensterbank. Daar kan ik het hele seizoen van genieten met iedere keer iets anders erop :-)

Het patroon van de poncho is een kooppatroon, de rest is gratis te vinden via Google.

Liefs, Annette





Geen opmerkingen:

Een reactie posten