maandag 6 juli 2015

Heerlijke poncho...

Al een tijdje wou ik een poncho maken van granny's. Uiteindelijke een leuk patroon gevonden. Alleen de granny stond beschreven en dan zou hij te klein worden naar mij zin. Ik vind het namelijk wel lekker als het een ruime lange poncho is, dus er zelf nog een aantal toeren bij verzonnen.

Heerlijk voor de wat frissere zomeravonden en straks weer in het najaar/winter (wil er eigenlijk nog niet aan denken)

Ook het in elkaar zetten was even een gepuzzel maar ik ben reuze trots op het resultaat.
Doordat ik de granny's groter had gemaakt viel hij in de hals voor het mooie wat te ruim, daar heb ik achteraf nog een paar toeren vasten opgemaakt en nu zit hij perfect.

In combinatie met me kralen hobby een leuke koord er doorheen gemaakt en daar kreeg ik hulp bij van me lieve poezen vriendin Sia, ze kan maar niet van de draadjes en andere freubels afblijven. Haken met haar in de buurt is dan ook zeker een uitdaging terwijl me andere poezen vriendin Lexie heerlijk bij me ligt te slapen tijdens het haken en overal afblijft. 2 tegenpolen dus. :-)






Nu wol uitzoeken om mee te nemen naar de camping. Benieuwd wat er aan het einde van de vakantie van me haaknaald rolt.... zit nog vol inspiratie voor mezelf en me dochter ;-)

Liefs, Annette



Geen opmerkingen:

Een reactie posten