woensdag 13 april 2016

Landelijk en sober...

... ik vind het mooi, ik hou ervan en kan lang zoeken, maar uiteindelijk kom ik tegen wat ik wil en is het ook helemaal naar me zin.

Zoals afgelopen weekend, ik wou graag een groot kaasvat voor op me tafel maar ze zijn niet om de hoek te koop en best prijzig. Lopen we van het weekend tegen een andere mooie houten bak aan, was gelijk verkocht. Er moet nog decoratie bij, maar zeg nou zelf.... hij is gaaf toch!!!????



Of deze 2 "kringloop vondsten" van onderlaatst....




En nu nog zoiets moois erbij. Vanavond gaan we het ophalen.
Wat? Dat hou ik nog even voor mezelf :-)....
Het is voor op me sfeerhaard, maar omdat ik hier al een hele tijd naar zocht en het niet zo 1,2,3 op me pad verwachte had ik alvast een schaal gepimpt van wit naar sober. Breekt tenminste me witte muur die hopelijk dit jaar de juiste kleur gaat krijgen.


De schaal was wit en heb ik bewerkt met de grijze deco verf van de action. Eerst erop "geveegd" en daarna in een ronde beweging na gewreven tot het naar me zin was.

Ik ben er blij mee, en ben er stiekem wel een beetje verliefd op.

Liefs, Annette



Geen opmerkingen:

Een reactie posten