woensdag 2 april 2014

Aapje...

Mijn zoontje is helemaal gek van aapjes en toen hij zag dat ik allemaal poncho's etc. aan het haken was vroeg hij mij of ik voor hem een knuffel aapje kon maken. Tuurlijk kan Mama dat, haak pas een paar maanden, en het aapje was dan ook best wel een uitdaging, maar ik kan dat... want Mama's kunnen alles. Ik zag er wel een beetje tegenop... want je kind wil je niet teleurstellen.
Onder het mom van Mama moet eerst dit voor die afmaken en dat voor de ander en dan ben jij aan de beurt hield hij zijn geduld.
Ondertussen was ik al stiekem internet aan het afspeuren naar een "makkelijk" patroon. Maar toen waren de poncho's klaar en was het zijn beurt... dus lang de tijd om ermee te wachten had ik niet. Dan toch maar aan het haken gegaan en ik ben best trots op het resultaat. En me zoontje? Hij is er Apetrots op!
Overal moet hij nu mee naartoe, zelfs naar school. En de knuffel aap die hij zolang van Oma mocht lenen moet weer terug.


Wil je ook zo'n leuk aapje haken? 
Je vindt het patroon hier: Patroon Aapje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten